» » سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ مجموعه کتب کمک‌ آموزشی آزمون ‌ارشد و دکتری علوم قرآن و حدیث را منتشر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ این سازمان مجموعه کتب کمک‌آموزشی آزمون کارشناسی‌ ارشد و دکتری علوم قرآن و حدیث را منتشر کرد. در این مجموعه، که استقبال مخاطبان را در پی داشته، سعی شده است که با ارائه دسته‌بندی جامع و استفاده از اصلی‌ترین منابع، داوطلبان از سردرگمی رجوع به منابع مختلف رهایی یابند و فهم مطالب آسان‌تر شود.
در این کتاب‌‌ها تقریباً تمام مطالب مورد نیاز دانشجویان و مطالبی که در آزمون ارشد و دکتری سؤال خواهد شد آمده است. برای مثال، در کتاب علوم قرآن از منابع مورد سؤال در کنکور از کتب الاتقان تألیف جلال‌الدین سیوطی، پژوهشی در تاریخ قرآن اثر سیدمحمدباقر حجتی، تاریخ قرآن نوشته آیت‌الله معرفت و مبحث نسخ از کتاب البیان آیت‌الله خوئی استفاده شده است.
ویژگی‌ منحصربه‌فرد این مجموعه ارائه مباحث به صورت نموداری یا جدول‌های مفهومی در ابتدای هر فصل است. با توجه به اینکه برای تهیه بسته‌های آمادگی آزمون ارشد و دکتری تقریباً تا ۵۰۰ هزار تومان باید هزینه کرد، جهاددانشگاهی با هزینه‌ای مناسب به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان با احتساب ۲۵ درصد تخفیف برای رفاه حال دانشجویان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث، این مجموعه کمک آموزشی را در حدود هزار صفحه ارائه کرده است.
یادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای تهیه بسته کتاب‌های آمادگی ویژه آزمون کار‌شناسی‌ ارشد و دکتری رشته علوم قرآن و حدیث شامل کتاب‌های تاریخ تفسیر، حدیث، تفسیر وعلوم قرآن می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۶۴۸۵۶۶۳ تماس بگیرند و یا به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک۸۵ مراجعه کنند.

97/11/21